ingeragnar

Just another WordPress.com site

Keep on shining, du har gjort min värld ljusare!


Med hjärta och fantastisk kompetens utbildade Inger mig till deeksha-givare. En djup och givande kurs som gav läkning till min kropp och själ och gav mig verktyg som både jag själv och min omgivning fått erfara fantastiska resultat av. Mer lugn har etablerats inombords och åratal av värk och kronisk trötthet lyser nu med sin frånvaro, jag känner mig starkare och mer fit for fight än någonsin tack vare
Inger och deeksha i kombination med homeopatmedicin. Dessutom har jag fått tillbaka min energi och mitt driv har åter väckts till liv, fantastiskt mycket värt för mig! Jag har testat otroligt många terapeuter och homeopater genom åren men har inte förrän jag träffade Inger känt varaktiga resultat, stora resultat!! Jag är evigt tacksam över din generositet, kunskap och verktyg du delar med dig av Inger. Jag känner större framsteg på de två månader jag fått din hjälp än vad jag gjort under min livstid med otaliga kontakter med olika andra terapeuter. Inger skrapar inte bara på ytan utan går på djupet och jobbar för hållbara resultat. Varför nöja sig med att må halvbra när man kan må toppen och leva det fantastiska liv vi alla förtjänar? Visitkort Största Tack och Varmaste Kram!
Tack för att du kom till mig, jag är mycket tacksam för detta. Ljus och Kärlek på din väg
Kommentera

